Bericht wedstrijdvissers

Maandag, 30 september 2024

Beste wedstrijd vissers,

Op de laatste ALV (februari 2024) heeft het bestuur aangegeven dat er geen aparte vergadering zou komen voor de wedstrijd vissers.

Als er voorstellen zijn voor veranderingen in programma’s en regels voor wedstrijden voor het nieuwe seizoen moeten de vissers dit melden bij de wedstrijd commissie’s voor Fort en buiten wedstrijden.

Die kunnen daar vervolgens over nadenken en de resultaten daarvan bij het bestuur neerleggen.

Vervolgens zal het bestuur daarover beslissen.

Medio oktober zullen de wedstrijd commissie’s vergaderen dus als je nog iets te melden hebt doe dat dan komende week.

Het Bestuur.