Inschrijven voor kampioenschap Feeder

publicatiedatum: Maandag, 15 april 2019

Zaterdag 18 mei is het federatief kampioenschap (tevens selectie voor het NK) feeder. De wedstrijd is aan het Noordhollands kanaal en er is een mooi bedrag aan prijzengeld.

Jeugdvissen weer van start

publicatiedatum: Zaterdag, 13 april 2019

Onze jeugdcommissie start op 1 mei weer met haar jeugdvislessen voor kinderen van 7 t/m13 jaar en 14 t/m 17 jaar uit Nieuwegein en de regio.

Martin Plinck nieuwe voorzitter Hengelsportvereniging De Vaart-Poscar.

publicatiedatum: Vrijdag, 22 februari 2019

Tijdens de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering, die op 19 februari werd gehouden in Het Dorpshuis op Fort Vreeswijk, werden de aftredende bestuursleden Henk Zwaan en Aart Verweij in hun functie als penningmeester en secretaris met algemene stemmen herbenoemd. Bert Duister werd benoemd als algemeen bestuurder.

SNOEIHULP GEVRAAGD

publicatiedatum: Vrijdag, 8 februari 2019

Beste visvrienden, Net als vorig jaar willen wij weer graag een ochtend gebruik maken van jullie kracht en energie.

publicatiedatum: Maandag, 4 februari 2019

Hierbij nodigen wij u uit tot het bijwonen van de Algemene Ledenvergadering 2018 op dinsdag 19 februari a.s. in de zaal De Bres van het Dorpshuis op Fort Vreeswijk. Aanvang 20.00 uur. Zaal open 19.30 uur.

Regels voor het vissen in de gracht van Fort Vreeswijk

publicatiedatum: Woensdag, 9 januari 2019