Dag voor onze vrienden en vriendinnen

Maandag, 15 juli 2024

Ieder jaar organiseert Hengelsport Vereniging De Vaart Poskar een gezellige dag met een aantal bewoners van Reinaerde. Gisteren was het weer het moment om onze vrienden en vriendinnen te ontmoeten met een mooi dagprogramma. Ingezonden door Rick van Vliet

In de ochtend stond er een vis(wedstrijd) op het programma, waarbij onze leden met ieder een bewoner van de Reinaerde probeerden zoveel mogenlijk karpers te vangen, wat niet zonder succes was.
Aan het rumoer aan de waterkant was te horen dat iedereen, zowel de leden van de vereniging als onze gasten hier enorm fanatiek en met nog meer plezier met elkaar de strijd aan gingen, waarbij iedereen een paar mooie exemplaren wist te vangen!

Na het vissen stond de gebruikelijke bbq op het programma wat bij iedereen al evengoed in de smaak viel.
Dat je van al dat sleuren van dikke vissen een enorme honger krijgt, was al snel duidelijk.
Ik denk dat ondanks de overvloed aan eten en drinken er weinig van is overgebleven.

Na het eten was er nog een spannende bingo en natuurlijk de prijsuitreiking van de viswedstrijd waarbij alle gasten een mooie prijs mee naar huis kregen.

Na de gebruikelijke groepsfoto was het tijd om afscheid te nemen van onze vrienden en vriendinnen van de Reinaerde.
We kijken uit naar volgend jaar en hopen dat er ook dan bij de vereniging weer voldoende vrijwilligers bijeen komen om een prachtige dag te kunnen organiseren. Vrijwilligers en bediening super bedankt. Het was geweldig gezellig en super goed geregeld!