Superdag voor cliënten van Stichting Reinaerde.

Dinsdag, 17 juli 2018

Zaterdag 13 juli was het weer zover en dat alweer voor de dertiende keer. Onder stralende weersomstandigheden druppelden al rond negen uur de eerste gasten , waaronder bekende gezichten, ons versierde clubhuis binnen, het Dorpshuis op Fort Vreeswijk, waar zij werden ontvangen met koffie of iets fris.

Intussen was door een groot aantal vrijwilligers van onze vereniging ook het buitenterrein versierd met banners en vlaggen, veertien hengels gereed gemaakt en zitjes aan de waterkant geplaatst.

Na een uitgebreide kennismaking en nadat alle gasten zich hadden gemeld met hun begeleider was het één op één op naar de waterkant alwaar de vele aanwezige karpertjes in de Fortgracht hun best deden om gevangen te worden waarbij sommige gasten van plezier oerkreten produceerden als er weer een exemplaar in het schepnet belande.

Rond 13.00 uur was het alweer einde verhaal aan de waterkant en genoten we daarna gezamenlijk in het clubhuis van een uitgebreide barbecue maaltijd.

Uiteraard volgde daarna het traditionele rondje bingo waarbij alle gasten in de prijzen vielen inclusief nog een extra gesponsorde goody bag.

Tenslotte was het de voorzitter die in zijn afscheidswoord nog alle uitslagen van het visevenement bekend maakte ( slechts één gast wist geen vis op het droge te krijgen ) terwijl het hoofd van de jeugdcommissie alle gasten voorzag van een heus visdiploma en een “ gouden “ herinneringsmedaille.

Na nog een groepsfoto te hebben gemaakt keerden alle gasten rond 15.30 uur voldaan terug naar hun woonadres.

Een bijzonder geslaagde dag met dank aan een groot aantal super vrijwilligers.

AV

Zie ook het fotoalbum      klik op het Filmtoestel voor een filmpje bijdrage Tim Stolzenbach van Reinaerde Fit
Nieuw foto videoshow klik op de camera