Groen licht voor Cor Zuurhout wedstijd

Woensdag, 20 mei 2020

Beste medevissers, Eindelijk is het zover! we mogen weer een wedstrijd vissen. We hebben wel aan de corona protocollen en richtlijnen te houden. Betaling : Vooraf overmaken op nl55ingb0002171539 t.n.v De Vaart-Poscar. Er word geen cash aangenomen. Loting : op vrijdag word er intern geloot en zaterdag bij aanvang informeren we alle deelnemers over hun steknummer. Om niet iedereen door elkaar heen te laten lopen mag 15 linksom en 16 rechtsom. Pas als alle spullen staan mogen de daar op volgende nummers gaan lopen. Er mag dus niet meer gelopen worden, dit in verband met de 1,5 meter regel. Het looppad zal met een lint afgezet worden zodat kijkers, wandelaars en honden uitlaters niet kunnen passeren. Kijken mag wel bovenop de berg. Wegen : hierbij mogen de deelnemers niet meelopen en ben je eenmaal gewogen word je verzocht om terug te lopen naar uw auto. Eerst worden 1 tot 15 gewogen en daarna van 27 tot 16. Bij aanvang zal iedereen nog een lijst krijgen van de gemaakte regels.