Familievisdag 2012

Woensdag, 12 september 2012

Met volop zon en temperaturen oplopend tot zo’n 27 graden kon deze dag al bij voorbaat niet meer kapot. Om 9.00 uur gingen dit keer zowel de jeugd als de dames hoopvol met hun wedstrijden van start om na twee en een half uur vast te kunnen stellen dat het weer voortreffelijk was maar dat de vissen absoluut niet wilde meewerken.

Bij de dames was het Nel die zich nog enigszins wist te onderscheiden en met een gewicht van 1156 gram de eerste plaats veroverde.

Bij de jeugd was het Wessel die het genoegen smaakte om naast wat kleine vis twee kruiskarpertjes te vangen die nog wat extra gewicht in de schaal legde. Hij pakte met 1239 gram de eerste plaats.

Na gezellig met z’n allen een broodje te hebben gegeten was het om half twee de beurt aan de mannen. Ook daar waren de vangsten minimaal. In vak 1 was het Hennie, die evenals vorig jaar en vissend met kleine wormpjes toch nog een mooie brasem wist te verschalken en met 2153 gram de eerste plaats opeiste terwijl Leo die plaats in vak 2 pakte en Perry met slechts 548 gram winnaar werd in vak 3.

Tijdens het mannenvissen werd de jeugd bezig gehouden met een paar rondjes bingo waarbij leuke prijzen te winnen waren.
Na afloop van de wedstrijden waren er volop hapjes en drankjes en werd er op het buitenterras nog enkele uurtjes gezellig nagekaart.

Een zeer geslaagde dag met dank aan de organisatie.