Dames en heren vissers opgelet

Zondag, 21 april 2019

Hengelsport vereniging De Vaart Poscar uit Nieuwegein Organiseert al jaren een dames competitie.

Hieraan doen plm. 10 dames aan mee en wij zijn dus op zoek naar dames die het leuk vinden om in een ongedwongen sfeer mee te vissen. Winnen is leuk maar vooral de gezellige sfeer rondom en tijdens deze wedstrijden vinden wij belangrijker dan winnen. En heren vissers, misschien vind u vrouw,partner, vriendin, dochter het leuk om mee te vissen maar hebben ze een zetje in de rug nodig. De heren mogen namelijk de dames helpen maar de dames dienen geheel zelfstandig te vissen. De competitie bestaat uit 6 wedstrijden op de dinsdagavond met iedere wedstrijd een aantal leuke prijsjes. Met afsluitend een finale wedstrijd op een zondag. Voor de prijs hoef je het niet te laten want die is slechts 10 euro voor de hele competitie. Kan je een keer niet vissen, geen probleem want ook wij hebben een afschrijver van 1 wedstrijd. Je dient wel sublid te worden omdat er een drietal wedstrijden op ons eigen water worden gehouden. Is je interesse gewekt meld je dan aan bij onze dames commissie,coördinator Marjo Hergt 06-15862022 of bij de coördinator wedstrijden Joop Harmsen 06-18791337en kijk ook eens op onze site, De Vaart-Poscar voor meer leuke wedstrijden.