Jeugdvissen weer van start

Zaterdag, 13 april 2019

Onze jeugdcommissie start op 1 mei weer met haar jeugdvislessen voor kinderen van 7 t/m13 jaar en 14 t/m 17 jaar uit Nieuwegein en de regio.

De lessen worden gehouden in de maanden mei en juni op 4 woensdagavonden van 18.30 tot 20.00 uur aan de Rietput in de Zonnebloemstraat waar verder bijna alle jeugdaktiviteiten plaatsvinden. Je kunt dan kennismaken met de jeugdcommissie van de vereniging en kan er worden geoefend in het witvissen. Hengels en aas zijn aanwezig maar je mag natuurlijk ook je eigen ( vaste ) hengel meenemen.Tip : Breng zelf een stoeltje mee.

De lessen worden gegeven door ervaren wedstrijdvissers ( viscoaches ) die je tijdens het oefenen voortdurend adviezen geven om zo de fijne kneepjes van het vak te leren waardoor je meer vis gaat vangen.
Tijdens de lessen is er voor iedere deelnemer een gratis hapje en een drankje.

Maximaal de eerste vier lessen mag je gewoon meedoen zonder lid te zijn van onze vereniging. Vind je het dan nog leuk om te vissen vraag dan het leugdlidmaatschap aan.
Het jeugdlidmaatschap, inclusief de jeugdVISpas bedraagt slechts 10.00 euro per jaar en meedoen met alle jeugdaktiviteiten is altijd gratis en je mag dan met twee hengels en op roofvis vissen in alle beschikbare viswateren in Nederland.

Doe mee, of kom eens kijken of je het leuk vind. Kijk voor het totale jeugdprogramma op de site www.devaartposcar.nl onder het kopje Wedstrijden klik dan op Jeugdvislessen.

Achter de computer is leuk maar vissen is nog veel leuker en gezonder.

Voor meer informatie kan je ook bellen met Joop Harmsen 030 - 6663522
of emailen naar joop@devaartposcar.nl