Golden ticket wedstrijd wederom groot succes

Woensdag, 19 september 2018

Zondag 2 september is er met de golden ticket winnaars een fun wedstrijd gevist op de commerciële slothoeve vijver te Vinkel. Waar we voorgaande Golden ticket wedstrijden op Appeltern hadden gevist, zijn we dit jaar eens op de slothoeve vijver gaan vissen.

We hadden twee vijvers tot onze beschikking, te weten vijver 1 en vijver 5 waar ieder 12 personen plaats konden nemen. Alle omstandigheden voor een lekkere visdag waren aanwezig. Heerlijk temperatuurtje en het zou de hele dag droog blijven. Voor vele was het de eerste keer op deze vijver, dus een water vol verassingen.

Vaste stok liefhebbers op vijver 5 en de vrije hengel op vijver 1.
In de korte middag pauze een patatje en een broodje vette hap, dat gaat er altijd in.

Om het vissen op deze wateren niet voor iedereen gelijk zou zijn hebben wij besloten om de koppels te maken aan de hand van de uitslag. De Nr. 1 van vijver 1 met de laatste plaats van vijver 5. De nr. 2 van vijver 1 met de voorlaatste plaats etc. en dan pas is het bekend met wie je samen een koppel qua gewicht vormt. Een ieder ongeacht wat zijn vangst is, zou in principe kunnen winnen.
Er was voor de eerste drie koppels een mooi boodschappenpakket en voor de 4e en 5e plaats een wijn of bierpakket, (bier en wijnpakket) beschikbaar gesteld door Handelsonderneming Sharperr, waarvoor dank !!! de rest die iets minder gelukkig was met vissen, een troost prijsje.

Voor de visser met de grootste vis was er een lekkere fles kruiden bitter
De grootste vis is gevangen door Jurgen van de Straten, een mooie steur van plm 130 cm en een gewicht van 15 kilo

Top 3 Uitslag :
1 .Peter Hergt -   Ineke Verweij 37.000